طنز و سرگرمی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طنز و سرگرمی
نوشته شده در یک شنبه 15 تير 1393
بازدید : 320
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 

دختر که باشی ...

عزیز پدر میشی...

مرهم مادر میشی..

همدرد برادر میشی..

محرم شوهر میشی..

.

.

.

.

ولی عمه میشی وبه فنا میری...

 

 

می دونستید اگه p حامله بشه .میشه B

سرشار از استعدادم من...

اگه کاری ندارین من برم دنبال اکتشافات جدیدمم.....!!!!!

 

عکس العمل یه خارجی موقع دیدن یه میمون:

ooomy God monkey its funy

عکس العمل جوون ایرانی:

پرویز بابات بالای درخت چیکار میکنه؟

پرویزم کم نمیاره...منتظر ننته!!!!

 

 

خخخ:خیلی خیلی خندهخنده

ماخ:مردم از خندهخنده

تاخ:ترکیدم از خندهخنده

سشاخ:سرویس شدم از خندهخنده

پشاخ:پخش شدم از خندهخنده

پشکاخ:پهن شدم کف اتاق از خندهخنده

 

 

به سلامتیه مادری که اگه 100 تا پریز خالی هم باشه!برای وصل کردن جارو برقی گوشی تورو از شارژ در میاره!!!!!!!!!!!!!

 

 

سه تایارو میرن دزدی!صابخونه بیدار میشه وهرکدوم میرن تویه گونی قایم می شن!!!!                                                                                                                                                        صابخونه میاد وبه گونی اول لگد میزنه ..صدای نون خشک درمیاره!                                                                                                                                                                                           به دومی لگد میزنه ..صدای گردو درمیاره!                                                                                   به گونی سوم لگد میزنه...هیچ صدایی درنمیاد!                                                                            دوباره محکم ترلگد میزنه..باز صدا نمی ده!                                                                                دفعه ی سوم که لگد میزنه یارو با عصبانیت میاد بیرون میگه بابا...آرد!آرد...آرد که صدا نداره!نفهم!زبان درازی

 

 

استاده گفت
شما که نیشت بازه پاشو برو تخته روپاک کن,
منم گفتم نمیرم استاد !!!
گفت یعنی چی چرا نمیریی میگم پاشو تخته رو پاک کن
منم خیلی جدی بلند شدم گفتم :
دوس ندارم بچه ها قهرمان کلاسشون رو تو این صحنه ببینن !!!
بچه ها زدن زیر خنده ....
بعد اومد تلافی کنه داشتم میرفتم پای تخته گفت :
خوشگل پسر از این لباس ها که تنته مردونه ش هم هست؟؟؟
منم خیلی ریلکس گفتم استاد اگه واسه شوهرتون میخواید
سایزش تموم شده !!!
دوباره کلاس ترکید از خنده
برگشت گفت خوشمزه حال خودت حذف میکنی یا من حذفت
کنم؟؟؟
منم دوباره جدی گفتم واسه یه قهرمان هیچ فرقی نمیکنه استاد !!!
حسابی قاطی کرد رفت سمت لیست گفت اسمت چیه بلبل زبون؟؟؟
منم گفتم کوچیکه شما امید هستم استاد لیست رو نگاه کرد
گفت
امیده چی؟؟؟
منم خیلی جدی صدامو کشیدم گفتم امـــیـــــــــ
ـــــــــــده
جـــهــان !!!
به جان خودم کلاس منفجر شد ,
ماژیکشو پرت کرد جاخالی دادم از بالا سرم رد شد و دویدم
در
کلاس و بستم فرار کردم !!!
آخرشم نفهميد من مهمان بودم!!!
:)))))

 

روزی زنی، مردی را دید که سیگار میکشید!

زن، به طرف مرد رفت و گفت: ببخشید، شما هر روز سیگار میکشید؟

مرد: بله!

زن: روزی چند پاکت؟

مرد: سه پاکت

زن: چند سال است که سیگار میکشید؟

مرد: 10 سال
زن: بسیار خب، اگر شما برای هر پاکت سه هزار تومان بپردازید و

روزی سه پاکت بخرید میشود روزانه نه هزار تومان، که اگر در این ده سال آن را

پس انداز می کردید اکنون میتوانستید یک لامبورگینی بخرید!

مرد: آیا شما سیگار میکشید؟

زن: خیر

مرد: پس لامبورگینی تان کجاست؟

زن: اوناهاش!

مرد که دید خیلی قهوه ای شده،

زیر لب فحش خوار و مادر داد و پاشد رفت یه جا دیگه سیگار بکشه! :|

 

 





:: برچسب‌ها: هههه , جک , ترول , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: